24 Şubat 2011 Perşembe

oyun


çocukken bir oyun oynardım,kendimle başbaşa kaldığımda.herhangi bir kitabın herhangi bir sayfasını açar harflere bakardım.harfler sırasıyla hece,kelime,cümle,paragraf,satır ve sayfa olurdu ve sonunda harfler kitaba dönüşürdü.birçok badireyi bu oyuna dalarak atlatmışımdır ve kitap okumak bu yüzden mutlu etmiştir beni.kitabın başka bir faydasıydı benim için.zaman zaman hala başvururum bu eski yönteme.kaybolmak,düşünmek,bulunduğum yerden uzaklaşmak istediğimde açıyorum bir kitabın sayfasını seyre dalıyorum harfleri ve bekliyorum harflerin kitaba dönüşümünü büyülenerek.
özellikle ikilemler içinde kaldığım,doğru seçeneği bulamadığım zamanlarda hayatımı şekillendirir.bazen doğrunun ne olduğunu bulamam,dünyam yıkılır,acılar içinde yanlış yola saptığımı anlarım ve uzanırım en yakınımda duran kitaba.gideceğim yolu buldurur değişime ön ayak olur.
hepimizin çocukluk sanrıları vardır,sadece bizim bildiğimizi düşündüğümüz oyunlar ya da bilgiler.işte böyle bişey benim yarattığım oyun.belki başkalarının da işine yarayan bir oyundur ya da bundan sonra yarar.çok mu sıkıldınız,doğruyu bulamadınız mı?alın elinize bir kitap harflere odaklanarak bakın saatlerce eğer harfler sizin için kitaba dönüştüyse çözüme ulaştınız demektir.yok hala harf olarak karşınızdaysa sabredin,dönüşümün tamamlanmasına vakit var hala.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder