27 Temmuz 2015 Pazartesi

Lukus hayat

Hayatınızda ki en büyük lüksünüz nedir desem ne cevap verirsiniz? Tatile çıkmak mı? Spora gitmek mi? Son model yeni arabanız mı? Telefonunuz mu? Herkesin bir lüksü vardır elbette kendine göre .son zamanlarda benim lükslerim değişti. Kitap okumak lükslerimde 1.sırada sinemaya gitmek ya da evde bir filmi baştan sona izleyebilmek,soğumaya çay içebilmek,arkadaşlarımla ve ya ailemle sohbet etmek,telefonla konuşmak (bakın konuşmak dedim sosyal sitelere girmekten bahsetmiyorum bile),ev temizlemek,yemek yapmak,kocamla sohbet etmek,yürüyüş yapmak,alışveriş yapmak, uyumak,dinlenmek yani kısaca hayatınızda yaptığınız ve sizin için önemsiz olan bütün bu basit şeyler benim için birer lüks oldu neden mi? Hayatıma katılan minik Afacan sayesinde.bu basit işleri bile yapmak öyle zor oldu ki artık lüks olarak görmekteyiz. Sakın yanlış anlaşılmasın halimden memnunum ama bazen biraz nefes almak istiyor insan.kendine dönmek,kendini dinlemek istiyor.düşünmek yazmak okumak ihtiyacı artıyor.öncelikleriniz değişiyor.şunu unutmamak gerek siz kendiniz olmalısınız ki bu Afacan da kendini bulabilsin. Yakın bir gelecekte lükslerim kavuşacağım biliyorum,bana daha az ihtiyaç duymaya başlayacak kendi dünyası şekillenecek.o zaman da başka bir boşluk olacak :)) kendi kendine uyuyacağım, tuvalete gideceği,oyun oynayacağı günlerin hızlıca gelmesini diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder