22 Kasım 2010 Pazartesi

şahbaz olmak

İşte hani zaten yeterince yeteneksiz ve basiretsizken birşeyler yapar da elinize yüzünüze bulaştırırsınız ve karşınızdakini kızdırırsınız ya hah işte tam oraya tekabül eden bir laftır''şahtı şahbaz oldu''nicedir dilime dolanmıştı ne hikmetse hep kendime kullanmak nasip oldu.Şah'ı şahbazlığa götüren iyi durumlarda vardır elbette,nitekim alay yollu bir kullanıma denk geldiği için söylemesi ve işitmesi hep hoş gelmiştir kulağıma.Blog işinde ne derece bir başarı kaydeder şahlıktan şahbazlığa geçerim bilinmez,birkaç blog oluşumu denemelerim hep acemilik nedeniyle sekteye uğradı.Şimdi şahbazlık vakti dedim umuyorum ki başaracağım bu kez.Nelerden bahsederim,kim okur bilmem ama hem çal hem oyna misali,ben:hem yazıp hem okurum nasılsa.Aslında zor iş blog yazmak hele birde başladığı işi devam ettirme,bitirme takıntısı olan ben gibi kişilerin bulaşmaması gereken bir hadise neylersin ki işin içine girmiş bulundum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder