30 Haziran 2015 Salı

Kadının Annelikle İmtihanı Vol.2

Bundan tam bes yıl önce ben daha anne olmadan bir yazi yazmisim haddim olmayarak kadinin annelikle imtihani diye.henuz evli degilken bir cocuk dusunmuyorken dogum hamilelik gibi durumlar yasamamisken.haddimi asmamisim gerci yazdiklarimda ama bes yilda degisen dunyamda evlendim hamile kaldim bir bebek dunyaya getirdim ve onu buyuturken tekrar yazmak istedim,neler katti hamilelik bana diye hamile olunca evet dunyasi degisiyormus insanin olmam dedigin o nemrut kadina donuyorsun ama bu senin elinde degil seni ele gecirmis birsey var icinde gittikce buyuyen ve senden beslenen.bu beslenme sadece yemek icmek degil ruhunla da besliyorsun onu mutluluk sevgi huzur katmaya calisiyorsun ruhuna.biliyorsun ki sen ne kadar sakin huzurlu ve mutlu olursan o da o kadar hissediyor bunlari iceride.gun gectikce buyudukce sana tepki veren bu canli dunyadan uzaklastiriyor seni yavasca kadinliktan annelige gectigini goruyorsun korkarak ,neden korkuyorsun cunku ilk defa yasiyorsun bunlari cevrende bin tane akil bin tane bilgi akiyor sana suursuzca yerlesiyor hepsi uzerine.dile kolay annelikle imtihan oluyorsun.mukemmel anne sen olacaksin farkli bir cocuk yetistireceksin.ozgun olacaksin kusursuz ve sakin olacaksin sabrinin sonu olmayacak.kimseye anlatmadan bir anne yaratiyorsun kafanda mukemmel kusursuz sinirsiz sevgi dolu.hamileligin son doneminde bu yarattigin kadin oldugundan suphe duymuyorsun yeterki bir an once kavus yavruna.yasadigin dokuz aylik surec seni baska bir seye donusturdu kadinlik ve annelik arasinda sikisip kaliyorsun.diger taraftan buyuyen koca gobeginle yuruyemiyor oturamiyor yatamiyor uyuyamiyor yiyemiyor (hamilelik reflusu,ya da bulanti)egilemiyor ve dusunemiyorsun.herkes ve hersey bogabiliyor seni,kendin ve karnindaki haric hicbir seyin onemi yok. Son doneme dogru baska bir korku basliyor ne kadar zorlu olsa da hayatin dogum gerceklesecek ve bebegin senden ayrilacak onu orda tutmak istiyorsun bir yandan.diyorum ya artik saglikli dusunemiyorsun.duygu durumun hata ustune hata veriyor.bu minvalde senden cok sey beklenmiyor elbette.sen hayati kendine zorlastiriyorsun kadinin annelikle imtihani kadinin hamilelikle imtihanina donuyor.bir diger yazim kadinin dogumla imtihaninda gorusmek uzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder